THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, June 7, 2009

Praktikal Days (Futsal anjuran JPBD Pahang)


Lame dh tak update ini blog sbb ader skit bz... So skng ni bdk2 sume tgh sbok wat praktikal kat tmpat msing2. Tmpt aku Atira cam biaser hppening... hbis cos ader 5 bdk UTM tmsuk aku + 4 bdk2 UITM. Ktorang sumer akan pg Tumpat Klantan 9hb ni utk wat srvey RTJ Tumpat slame 2 mgu


Kat sini aku nk citer skit psl mgalaman aku wakil Atira main futsal kat kuantan. Futsal tournament ni anjuran JPBD Pahang so sume JPBD sluruh Malaysian dtg dgn consultant jmputan dorang slah satunye ktorang lar...


Sume team yg msuk 24 team dan yg mmbangakan team ktorang dpt no.3, xde training pun dtg2 trus main. MMg power lah.... Hdiah dpt la Rm 400 kiranyer tak pulang dgn tangan kosong lar....
Pstu dpt tgkp gmbr dgn Dollah Salleh lak tu sbb dia yg rasmikan tournament ni.... Fuhh mmg berbaloi, x sia2 pg kuantan...

Lpas tu ktorang lpak2 kat TC (Teluk Cempedak) smbil ushar pemandangan yg mnarik2 hehehe....

1 comments:

umiZue said...

wah.. wah... aku tak dapat ikut pun